OOH mediet (Out Of Home) kan ikke fravælges af forbrugerne!

22 % af dem, som ser outdoor reklamer, går videre ind på internettet og søger videre omkring produkterne. Kombinationen af skærmenes lysstyrke og de skiftende budskaber, gør LED digitale medieplatforme til et stærkt og opsigtsvækkende outdoor medie. Track One tilbyder fra 1. december 2015, en revolutionerende medieplatform på Fyn og på den mest attraktive placering i hjertet af Odense City, tilbyder vi nu denne mulighed, på intet mindre end 270 m2 LED skærm.

Skil jer ud fra mængden af reklamer og lig i top of mind hos forbrugerne!

  • Reklamespot af 15 sek. Varighed.
  • 280 visninger pr. Dag.
  • Skærmene er tændt fra 07.00-23.00, 365 dage om året.
  • 960 visninger pr. uge, som minimum.
  • Mulighed for at skifte sine budskaber fra time til time.
  • Minimum en uges bookning.
  • Mulighed for både at vise TV – reklamer, stilbilleder, lave reklamespottet som et løbende bånd hele vejen rundt om bygningen, mulighederne er mange.