OOH mediet (Out Of Home) kan ikke fravælges af forbrugerne!

250.000 mennesker dagligt, gør Nørreport Station til det mest trafikeret placering i Danmark. Her har vi opsat en næsten 100 m2 stor medieplatform, som gør det muligt for vores annoncører at ramme disse forbrugere.
65% af tiden befinder befolkningen sig udenfor deres hjem, og i takt med at forbrugernes medievaner ændre sig, bør hver virksomhed overveje hvor og hvornår de kan ramme disse forbrugerne. Nørreport Station er derfor en oplagt muligt for at sikre en top of mind hos forbrugerne, med mange gentagelse af jeres budskab.

Skil jer ud fra mængden af reklamer og lig i top of mind hos forbrugerne!

• Reklamespot af 15 sek. Varighed.
• 960 visninger pr. Dag.
• Skærmene er tændt 24 timers i døgnet, 365 dage om året.
• 6.720 visninger pr. uge, som minimum.
• Mulighed for at skifte sine budskaber fra time til time.
• Minimum en uges bookning.
• Mulighed for både at vise TV – reklamer, stilbilleder, lave reklamespottet som et løbende bånd hele vejen rundt om bygningen, mulighederne er mange.